Horgolás minták

Általában magyar nyelvű horgolás mintákat szeretnék megosztani, ha mégis becsúszik 1-1 idegen nyelvű, ígérem, hogy az is érthető lesz...

Facebook

2014.08.08. 15:21 horgolasminta

Készítsünk takarót

Címkék: takaró nagyi négyzet

 

Hűvös nyári napokon jól esik beburkolózni egy pihe-puha takaróba. 

Ma már nem szenvedünk hiányt a finomabbnál finomabb anyagból készült változatokban, de mennyivel kellemesebb amit saját magunk készítünk... Nem? :-)

Nem olyan régen kezdtem el horgolni, de már én is túl vagyok 3-4 takarón. Nagyon szeretem a puha zsenília fonalat, könnyű vele dolgozni és eléggé haladós is a munka.

Ezt a takarót kb. 45 dkg zseníliából 5-ös tűvel készítettem, egyráhajtásos pálcákkal:

 

ptakaró.png

 

ezt pedig szintén zseníliából, de már 8-as tűvel.

A mintája: 1. sor: egyráhajtásos pálcák, 2. sor: 1 ehp, 1 lsz, 1 ehp. A 2 sort ismételgettem:

 

kéktakaró1.png

 

A következő darabok, profibb munkát takarnak :-) 

 

Ez egy gyönyörű babatakaró:

(a képekre kattintva elérhető a forrás)

lilababat.JPG

forrás: bertushorgol.blogspot.hu

A következő gyönyörűség a kedvencem, lehet, hogy nemsokára magam is készítek hasonlót:

zöldtakaró.JPG

forrás: tunderkamra.blogspot.hu

 

Egy igazán könnyűnek tűnő babatakaró:

babat.jpg

forrás: szeretekhorgolni.com

 

A lila hullámos is egy igazán mutatós darab (videós segédlettel):

lilat.JPG

forrás: szinreszin.blogspot.hu

 

Végül még egy nagyi mintás takaró:

nagyit.JPG

forrás: annaskertje.blogspot.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horgolasminta.blog.hu/api/trackback/id/tr816588157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása